admin admin .

admin

کاربرد بالابر باری

بالابر باری انواع مختلفی دارد که هر کدام نیز کاربردهای متفاوتی دارند. بالابر‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها که بیشتر مورد توجه فروشگاه‌ های چند طبقه یا مغازه‌ هایی با انباری در بخش زیر زمین است، ساختاری متفاوت با بالابرهای ساختمانی دارند. ساختار این بالابرها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چطور اسلایم درست کنیم؟

این روزها ابزارهای متنوع و زیادی برای بازی کردن بچه ها ایجاد شده که هر کدوم از این ابزارها میتونن برای یک رنج سنی مناسب باشند. اما ابزارهایی مثل خمیر بازی یا اسلایم جز مواردی هستند که تمام افراد در هر سنی که باشند، دوست دارند اون رو امتحان کنند و برای چند دقیقه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

اقدامات قبل از تزریق ژل و بوتاکس

اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس و ژل به یک صورت بوده و تفاوت خاصی بین آنها وجود ندارد. متخصص پوستی که برای تزریق ژل و بوتاکس به او مراجعه می کنید، در جلسه معاینه و مشاوره اولیه به شما تمامی اقداماتی را که باید قبل از این اقدام زیبایی انجام دهید را می گوید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لاغری سریع با رژیم و ورزش

بهترین و سالم ترین و بی خطرترین راه برای لاغری سریع و رسیدن به اندامی جذاب و ایده آل، کمک گرفتن از تمرینات ورزشی و داشتن رژیم غذایی سالم و استاندارد است. اگر شما به تغذیه خود توجه داشته باشید و به صورت منظم ورزش کنید، مطمئن باشید که می توانید وزن اضافه خود را کاهش دهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مدل های رایج نرده حفاظ آکاردئونی

یکی از محبوب ترین مدل های نرده حفاظ آکاردئونی، مدل سه گل یا سه لوزی است. این حفاظ وزن کمی دارد و قیمت آن مقرون به صرفه می باشد. اگر ظاهر حفاظ برای شما مهم است، می توانید از حفاظ های سلطنتی و ایتالیایی استفاده نمایید. تراکم بالای تسمه ها در ساختار مدل های پرچ مخفی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

با چند ترفند ساده، اصول ست کردن لباس ها را یاد بگیرید!

ست کردن لباس تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی ظاهری افراد دارد. افرادی که هوشمندانه رنگ لباس های خود را با یکدیگر ست می کنند، معمولا توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. این افراد معمولا انسان های موفق تری هستند و همیشه در ست کردن لباس های خود، برنامه ریزی دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۵:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

متیل استات

متیل استات یکی از حلال های بسیار پرکاربرد در دنیا است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده که از خانواده استرها است و از نظر ویژگی به اتیل استات شباهت زیادی دارد. این متیل دارای ساختاری مایع و ظاهری شفاف و بی رنگ است و در بازار مواد شیمیایی با نام های متداول دیگری نظیر متیل اتانوات و استیک اسید متیل استر نیز شناخته می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۴:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان خانگی معده درد چگونه است؟

درد معده یکی از ناراحتی‌های متداول است که تقریبا تمام افراد آن را تجربه کرده‌اند. آزاردهندگی درد معده به حدی است که اغلب افراد درگیر با بروز درد از داروهای گیاهی یا درمان خانگی معده درد استفاده کنند. این شیوه‌ها جایگزین مناسبی برای استفاده از داروهای شیمیایی هستند و می‌توانند درد را به خوبی کنترل کنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رژیم درمانی آنلاین چیست؟

رژیم غذایی مجموعه ای برنامه های غذایی روزانه است که هر فرد میل می کند. این برنامه شامل وعده ای اصلی و میان وعده می باشد که با توجه به شرایط جسمانی هر شخص و نیاز روزانه او به انرژی در طول روز تقسیم بندی می شود. رژیم غذایی سالم، رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۶:۲۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان لکه‌ها و تیرگی‌های پوست با روش‌‌های درمانی شیمیایی و راهکارهای پزشکی

برای درمان لکه‌های قهوه‌ای می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده نمایید:
استفاده از کرم‌‌ها و پمادهای لایه بردار
استفاده از این پمادها و کرم‌‌ها ممکن است نتیجه‌ گیری را طولانی‌ تر کنند. اما بهره ‌گیری از اثرات آن‌‌ها با خطر و عوارض کمتر در طول مدت زمانی معین، به از بین بردن لکه‌‌های پوستی خواهد انجامید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)