admin admin .

admin

متيل استات

متيل استات يكي از حلال هاي بسيار پركاربرد در دنيا است كه در صنايع گوناگون مورد استفاده قرار مي گيرد. اين ماده كه از خانواده استرها است و از نظر ويژگي به اتيل استات شباهت زيادي دارد. اين متيل داراي ساختاري مايع و ظاهري شفاف و بي رنگ است و در بازار مواد شيميايي با نام هاي متداول ديگري نظير متيل اتانوات و استيك اسيد متيل استر نيز شناخته مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۴:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان خانگي معده درد چگونه است؟

درد معده يكي از ناراحتي‌هاي متداول است كه تقريبا تمام افراد آن را تجربه كرده‌اند. آزاردهندگي درد معده به حدي است كه اغلب افراد درگير با بروز درد از داروهاي گياهي يا درمان خانگي معده درد استفاده كنند. اين شيوه‌ها جايگزين مناسبي براي استفاده از داروهاي شيميايي هستند و مي‌توانند درد را به خوبي كنترل كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رژيم درماني آنلاين چيست؟

رژيم غذايي مجموعه اي برنامه هاي غذايي روزانه است كه هر فرد ميل مي كند. اين برنامه شامل وعده اي اصلي و ميان وعده مي باشد كه با توجه به شرايط جسماني هر شخص و نياز روزانه او به انرژي در طول روز تقسيم بندي مي شود. رژيم غذايي سالم، رژيمي است كه به حفظ و بهبود سلامت عمومي بدن كمك كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۶:۲۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان لكه‌ها و تيرگي‌هاي پوست با روش‌‌هاي درماني شيميايي و راهكارهاي پزشكي

براي درمان لكه‌هاي قهوه‌اي مي‌توانيد از روش‌هاي مختلفي استفاده نماييد:
استفاده از كرم‌‌ها و پمادهاي لايه بردار
استفاده از اين پمادها و كرم‌‌ها ممكن است نتيجه‌ گيري را طولاني‌ تر كنند. اما بهره ‌گيري از اثرات آن‌‌ها با خطر و عوارض كمتر در طول مدت زماني معين، به از بين بردن لكه‌‌هاي پوستي خواهد انجاميد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

كمپ ترك اعتياد در تهران

كمپ ترك اعتياد در تهران ، آيا مي دانيد خدمات كمپ ترك اعتياد آگاهي شامل چه مواردي است؟ خدمات كمپ اعتياد با هدف درمان بيماران مبتلا به اعتياد انجام مي شود كه شامل فعاليت هاي حرفه اي تيم مجرب كمپ اعتياد است. برخي از خدمات مركز درماني، شامل برگزاري جلسات مشاوره، سم زدايي، روانكاوي و جلسات ورزشي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ساختمان كلي گيربكس

در ساختمان يك گيربكس، تعدادي چرخ دنده وجود دارد كه بر روي هم سوار شده اند. هر چرخ دنده نشان دهنده يك دنده بر روي دسته دنده خودرو مي باشد. همه افرادي كه رانندگي مي كنند، به دفعات زيادي با دسته دنده سر و كار دارند. اين دسته، رابط بين راننده و گيربكس مي باشد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۳:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

توصيه هاي كاربردي براي پيشگيري از چاق شدن

سه وعده غذاي اصلي را بخوريد و هيچ كدام را حذف نكنيد. غذا بخوريد، اما به مقدار كم.در مهماني ها و جشن ها انواع و اقسام غذاهاي خوشمزه وجود دارد. شما يكي از آن غذاهايي را كه خيلي هوس كرده ايد، در بشقاب خود به اندازه كم بريزيد و از خوردن غذاهاي ديگر جداً خودداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تقويت موهاي مجعد

مراقبت و تقويت موهاي مجعد , اگر موهايتان مجعد باشد مسلما مي دانيد مرتب كردن آن ها چقدر مشكل است. ۹ توصيه براي رشد سريع تر و تقويت موهاي مجعد اگر موهايتان مجعد باشد مسلما مي دانيد مرتب كردن آن ها چقدر مشكل است. گاهي خانم هايي كه موهاي مجعد دارند از همان روش ها و شيوه هايي استفاده مي كنند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۶:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)